عاشقانه ها

عاشقانه ها

همه چیز از عشق های جاودان

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 26651
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1






..www.shereno.com

عشق اگر با تو بیاید به پرستاری من                    شب هجران نکند قصد دل آذاری من

روزگاری که روان رونق بازارم بود                          تو نبودی که بیایی به خریداری من

طبیبا دردسرم کن که من بیمار هجرانم               به دارو احتیاجی نیست سخت محتاج دیدارم

نا ز آن پاک دلانیم که ز کس کینه نداریم               یک شهر پر از دشمن و یک دوست نداریم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: arash تاريخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدی دوست عزیزم خوشحال میشم با من تبادل لینک کنید....

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lovearash1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com